Παρασκευή 19 Νοεμβρίου 2010
ΑΝΟΥΣΙΑ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΠΑΝΔΑΙΣΙΑ
H προεκλογική περίοδος όσον αφορά τις πολιτικές προτάσεις ήταν πολύ φτωχή . Το θέμα είναι ποια είναι τα αίτια που δεν είχαμε μια μάχη προτάσεων μεταξύ των συνδυασμών.
Η ιστορία μας έχει διδάξει ότι όσοι συμμετέχουν στα κοινά δεν παίρνουν πρωτοβουλίες αν πρώτα δεν πιεστούν. Ποιος είναι όμως ο τρόπος πίεσης των συγκεκριμένων ανθρώπων ; Mα φυσικά τα Μ.Μ.Ε..
Όσον αφορά τον έντυπο τύπο του Νομού Κορινθίας είχε την ευκαιρία να κάνει την διαφορά, γεμίζοντας, τις λιγοστές σελίδες του, με σημαντική ύλη όπως, θέσεις και προτάσεις των συνδυασμών . Όμως οι εφημερίδες και τα περιοδικά θύμιζαν διαφημιστικά φυλλάδια μεγάλων πολυκαταστημάτων που στη θέση των οικιακών συσκευών είχαν μεγάλες και μικρές φωτογραφίες υποψηφίων.
Τα ραδιοτηλεοπτικά μέσα του Νομού τώρα ,αν και είχαν περιορισμό από το ραδιοτηλεοπτικό συμβούλιο, αύξησαν κατακόρυφα των αριθμό των εκπομπών τους. "Δημοσιογράφοι" οι οποίοι είχαν εξαφανιστεί από τα τηλεοπτικά δρώμενα επανεμφανίστηκαν λίγο πριν τις εκλογές κάνοντας εκπομπές καθαρά με πολιτική θεματολογία, με μεσημεριανά χαμόγελα του Τζόκερ και όμορφα λόγια για τους επικεφαλείς αλλά και για τους ίδιους του υποψήφιους των συνδυασμών . Συνεντεύξεις που έβγαλαν λίγες ειδήσεις αλλά και ακόμα πιο λίγες θέσεις των συνδυασμών.
Με τη νοοτροπία "χαριτολογώντας" δεν ασκείται δημοσιογραφική πίεση στους πολιτικούς ούτε με εφημερίδες και περιοδικά ποικίλης ύλης, χωρίς ουσία που μεταλλάσσονται στις προεκλογικές περιόδους.