Πέμπτη 3 Φεβρουαρίου 2011

«Τhe Daily», η πρώτη εφηµερίδα αποκλειστικά για το iPad


«Η πτώση του φαραώ»: αυτός ήταν ο τίτλος της πρώτης καθηµερινής εφηµερίδας που είναι σχεδιασµένη ειδικά για το iPad και παρουσιάστηκε χθες από τον Ρούπερτ Μέρντοκ. Η Apple του Στιβ Τζοµπς και η Newscorp του αυστραλού µεγιστάνα του Τύπου συνεργάστηκαν για τη δηµιουργία της «Daily», µιας εφηµερίδας που δεν θα κυκλοφορεί στα περίπτερα αλλά στις οθόνες του iPad και φτιάχτηκε µε στόχο να δηµιουργήσει µια νέα γενιά αναγνωστών.

«Με την “Daily” σκοπεύουµε να κάνουµετη συλλογή πληροφοριών και δηµοσίευσή τους βιώσιµη και πάλι», δήλωσε ο Μέρντοκ κατά την παρουσίαση του πρώτου φύλλου. Η εφηµερίδα θα κοστίζει 99 πένες την εβδοµάδα ή 39,99 δολάρια το χρόνο.

Πολλά δηµοσιογραφικά συγκροτήµατα σε όλον τον κόσµο έχουν δώσει ιδιαίτερη βάση στις ψηφιακές τους εκδόσεις και έχουν παρουσιάσει εφαρµογές για το iPad, όµως η «Daily» είναι η πρώτη εφηµερίδα που δεν συνδέεται µε κάποιο υπάρχον έντυπο και αναπτύχθηκε αποκλειστικά για τις ταµπλέτες, η χρήση των οποίων αυξάνεται µε µεγάλη ταχύτητα. Μέσα σε ένα εννεάµηνο έχουν πουληθεί πάνω από 15 εκατοµµύρια iPad.

Η νέα εφηµερίδα απευθύνεται αποκλειστικά προς το παρόν στην αµερικανική αγορά και ακόµα δεν υπάρχει καµία ενηµέρωση για το πότε θα περάσει τον Ατλαντικό και θα κυκλοφορήσει και στην ευρωπαϊκή αγορά.