Πέμπτη 31 Μαΐου 2012

Ήβη Αδάμου: "Έκλαψα όταν τελείωσε ο τελικός της Eurovision"


Το ξέσπασμα μετά τον διαγωνισμό, η μπάσα φωνή της, η ένσταση του ΡΙΚ και η προσωπική της ζωή.


Η Ήβη Αδάμου επέστρεψε από το Μπακού και είναι (πολύ) καλά.

Στο "Πρωινό Mou" έδωσε συνέντευξη η Ήβη Αδάμου η οποία μίλησε για την εμπειρία της στο διαγωνισμό της Eurovision. Όπως παραδέχτηκε η ίδια μετά το τέλος της Eurovision, όπου έφτασε στην 16η θέση, έβαλε τα κλάμματα. "Έκλαψα λίγο, αλλά από την κούραση περισσότερο. Με αγκάλιασε η μαμά και άτομα από την εταιρία, και μου βγήκε". Όπως τόνισε, περίμενε υψηλότερη θέση. "Από την άλλη ξέρουμε πως είναι απρόβλεπτη η Eurovision. Δεν μας φάνηκε ούτε και παράξενο".

Επιβεβαίωσε μάλιστα πως το ΡΙΚ θα καταθέσει ένσταση σχετικά με τη βαθμολογία. "Το ΡΙΚ θα κάνει ένσταση. Δεν το γνωρίζω προσωπικά εγώ. Το κανάλι είναι που αποφασίζει".

"Έχει αλλάξει μετά τα 18 η φωνή μου. Έπαθα μεταφώνηση"

Σε ερώτηση του Γιώργου Λιάγκα σχετικά με φωνή της αν είναι μπάσα ή αν στο διαγωνισμό ήταν κρυωμένη η Ήβη απάντησε "είναι η κανονική μου φωνή. Έχει αλλάξει μετά τα 18 η φωνή μου. Έπαθα μεταφώνηση. Στα 16 είναι πιο γλυκιά. Σε άλλους γίνεται πιο ψηλή, και σε άλλους πιο μπάσα. Σε εμένα έγινε πιο μπάσα. Είχαμε και προβληματάκια με τον ήχο, που αυτό δεν μας βοήθησε".


Όσον αφορά την προσωπική της ζωή; Η ίδια δήλωσε ελεύθερη διαψεύδοντας τα όσα ακούγονταν για σχέση με τον Μιχάλη Κουϊνέλη, τραγουδιστή των Stavento.

cosmo.gr