Έρευνα της Nielsen στις ΗΠΑ βρήκε πως οι γυναίκες είναι πιο πιθανό να ασχοληθούν με τα ηλεκτρονικά μέσα κοινωνικής δικτύωσης απ'ότι οι άντρες.
Συγκεκριμένα, οι γυναίκες έχουν 8% περισσότερες πιθανότητες να ξεκινήσουν ένα μπλογκ, ενώ οι άντρες 9% λιγότερες. Αντίστοιχα, είναι 6% περισσότερο πιθανό μια γυναίκα να ανοίξει λογαριασμό-προφίλ στο Facebook, σε αντίθεση με τους άντρες που έχουν 7% λιγότερες πιθανότητες.
Ειδικότερα όσον αφορά την παρουσία και αγορά προϊόντων ή υπηρεσιών online, οι γυναίκες είναι 18% περισσότερο πιθανό να κάνουν like ή follow σε μια εταιρία ή μάρκα στο Facebook και άλλα social media, ενώ οι άντρες 21% λιγότερο πιθανό. Είναι επίσης 12% πιο πιθανό μια γυναίκα να αγοράσει online ένα προϊόν που είδε στην τηλεόραση και 14% λιγότερο πιθανό να το κάνει ένας άντρας.
Επομένως το Διαδίκτυο, που κάποτε ξεκινήσε ως καθαρά αντρική υπόθεση, ανακαλύπτει τη... θηλυκή πλευρά του μέσα από τη διάδοση εργαλείων που διευκολύνουν την κοινωνική επαφή αλλά και τις καταναλωτικές συνήθειες. Οι γυναίκες γενικότερα φαίνεται πως έχουν μεγαλύτερη προδιάθεση να αναπτύξουν την ψηφιακή τους παρουσία.
Αυτή η τάση καταγράφεται εδώ και λίγα χρόνια μέσα από διάφορες έρευνες, όπως αυτή της comScore τον Ιούνιο του 2010 που διαπίστωνε ότι οι γυναίκες περνούν περισσότερο χρόνο online από τους άντρες - 24,8 έναντι 22,9 ωρών το μήνα. Έκθεση της εταιρίας VOIP Rebtel πέρσι τον Σεπτέμβριο έλεγε πως το 68% των γυναικών χρησιμοποιούν το Διαδίκτυο για κοινωνικές επαφές σε αντίθεση με το 54% των αντρών. Τέλος, έρευνα της Pew τον περασμένο Φεβρουάριο βρήκε πως οι γυναίκες ενημερώνουν το προφίλ τους στο Facebook 11 φορές κάθε εβδομάδα, ενώ οι άντρες μονάχα έξι.
Συγκεκριμένα, οι γυναίκες έχουν 8% περισσότερες πιθανότητες να ξεκινήσουν ένα μπλογκ, ενώ οι άντρες 9% λιγότερες. Αντίστοιχα, είναι 6% περισσότερο πιθανό μια γυναίκα να ανοίξει λογαριασμό-προφίλ στο Facebook, σε αντίθεση με τους άντρες που έχουν 7% λιγότερες πιθανότητες.
Ειδικότερα όσον αφορά την παρουσία και αγορά προϊόντων ή υπηρεσιών online, οι γυναίκες είναι 18% περισσότερο πιθανό να κάνουν like ή follow σε μια εταιρία ή μάρκα στο Facebook και άλλα social media, ενώ οι άντρες 21% λιγότερο πιθανό. Είναι επίσης 12% πιο πιθανό μια γυναίκα να αγοράσει online ένα προϊόν που είδε στην τηλεόραση και 14% λιγότερο πιθανό να το κάνει ένας άντρας.
Επομένως το Διαδίκτυο, που κάποτε ξεκινήσε ως καθαρά αντρική υπόθεση, ανακαλύπτει τη... θηλυκή πλευρά του μέσα από τη διάδοση εργαλείων που διευκολύνουν την κοινωνική επαφή αλλά και τις καταναλωτικές συνήθειες. Οι γυναίκες γενικότερα φαίνεται πως έχουν μεγαλύτερη προδιάθεση να αναπτύξουν την ψηφιακή τους παρουσία.
Αυτή η τάση καταγράφεται εδώ και λίγα χρόνια μέσα από διάφορες έρευνες, όπως αυτή της comScore τον Ιούνιο του 2010 που διαπίστωνε ότι οι γυναίκες περνούν περισσότερο χρόνο online από τους άντρες - 24,8 έναντι 22,9 ωρών το μήνα. Έκθεση της εταιρίας VOIP Rebtel πέρσι τον Σεπτέμβριο έλεγε πως το 68% των γυναικών χρησιμοποιούν το Διαδίκτυο για κοινωνικές επαφές σε αντίθεση με το 54% των αντρών. Τέλος, έρευνα της Pew τον περασμένο Φεβρουάριο βρήκε πως οι γυναίκες ενημερώνουν το προφίλ τους στο Facebook 11 φορές κάθε εβδομάδα, ενώ οι άντρες μονάχα έξι.