Παρασκευή 13 Ιουλίου 2012
Επέκταση δικτύου στο εξωτερικό από την Carrefour Μαρινόπουλος
Η επέκταση του δικτύου καταστημάτων στα Βαλκάνια, η παροχή στους καταναλωτές προϊόντων σε χαμηλές τιμές καθ'Α όλη τη διάρκεια του χρόνου, η προώθηση των ελληνικών προϊόντων και η περαιτέρω ενίσχυση των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας αποτελούν βασικούς στόχους της διοίκησης της αλυσίδας σουπερμάρκετ Carrefour Μαρινόπουλος.
Όπως ανέφερε ο κ. Γιώργος Βογιατζάκης Διευθυντής Ανάπτυξης, Δημοσίων Σχέσεων και Franchise της εταιρείας, στο πλαίσιο συνάντησης με δημοσιογράφους, η εταιρεία ενισχύει την παρουσία της στο εξωτερικό προγραμματίζοντας το άνοιγμα νέων καταστημάτων στη Βουλγαρία, την ΠΓΔΜ, την Αλβανία, τη Σερβία και την Κύπρο. Αντίστοιχα στην Ελλάδα η εταιρεία προχώρησε σε ριζική ανανέωση του καταστήματος Carrefour Αλίμου ενώ αντίστοιχες ενέργειες ανανέωσης προγραμματίζει για τα υπόλοιπα καταστήματα σε όλη την Ελλάδα.
Όσον αφορά στη συμφωνία των ομίλων Carrefour και Μαρινόπουλος για την ανάθεση της διαχείρισης της λειτουργίας, των σημάτων και την ανάπτυξη των καταστημάτων Carrefour Μαρινόπουλος σε Ελλάδα, Κύπρο και Βαλκάνια στον Όμιλο Μαρινόπουλου, όπως ανέφερε ο κ. Βογιατζάκης, αναμένονται οι απαραίτητες εγκρίσεις από τις αρμόδιες αρχές ανταγωνισμού. Ήδη έχουν υποβληθεί οι φάκελοι στις Αρχές Ανταγωνισμού της Ελλάδος, της Βουλγαρίας και της Κύπρου και η διαδικασία εκτιμάται ότι θα ολοκληρωθεί στις αρχές Αυγούστου, οπότε και αναμένεται να αρχίσουν οι νέες επιχειρηματικές δραστηριότητες της εταιρείας.
Παράλληλα δίνεται έμφαση από την διοίκηση στην παροχή στους καταναλωτές προϊόντων σε χαμηλές τιμές καθ'Α όλη τη διάρκεια του χρόνου και στη μείωση των τιμών σε πολλά προϊόντα. Όπως ανέφερε ο κ. Βογιατζάκης τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας Carrefour και τα Carrefour «Discount» διατίθενται στις χαμηλότερες τιμές της αγοράς ανταποκρινόμενα στις ανάγκες των καταναλωτών. Σημειώνεται ότι τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας αποτελούν το 30% του τζίρου και το 50% του όγκου των πωλήσεων της εταιρείας ενώ ποσοστό 96% των συγκεκριμένων προϊόντων κατασκευάζονται στην Ελλάδα.
Σχολιάζοντας το γεγονός ότι το Συμβούλιο της Επικρατείας έκανε δεκτή σχετική αίτηση του Πανελλήνιου Φαρμακευτικού Συλλόγου για την αποκλειστική διάθεση των βρεφικών τροφών μόνο στα φαρμακεία, ο κ. Βογιατζάκης ανέφερε ότι η συγκεκριμένη απόφαση θα πλήξει κυρίως τους καταναλωτές οι οποίοι θα αναγκάζονται να προμηθεύονται πλέον το βρεφικό γάλα σε ακριβότερη τιμή. Παράλληλα ανέφερε ότι είναι αναγκαίο να απελευθερωθεί η πώληση βιταμινών και αναλγητικών (σκευασμάτων που δεν χρειάζονται συνταγή γιατρού) μέσω των αλυσίδων σουπερμάρκετ.
Ιδιαίτερη αναφορά έγινε και στην προσπάθεια της εταιρείας για την προώθηση των ελληνικών προϊόντων και των ντόπιων παραγωγών, μέσω ενός πρωτοποριακού προγράμματος χαρτογράφησης της εγχώριας παραγωγής και μεγάλων προσφορών σε ελληνικά προϊόντα που διατίθενται στα καταστήματα του δικτύου της.
Συγχρόνως, η Carrefour Μαρινόπουλος στηρίζει την επιχειρηματικότητα, διοργανώνοντας έναν πρωτοποριακό διαγωνισμό καινοτομίας που αναζητά επαναστατικά προϊόντα σε όλη τη χώρα και δίνοντας τη δυνατότητα σε όσους εμπνευστούν κάτι διαφορετικό να δουν τις ιδέες τους τοποθετημένες προς πώληση στα ράφια των καταστημάτων της Carrefour Μαρινόπουλος για έξι μήνες. Ο Όμιλος Carrefour Μαρινόπουλος συνεργάζεται ήδη με περίπου 2.000 Έλληνες παραγωγούς και προμηθευτές, διαθέτοντας μέσα από το δίκτυο των καταστημάτων της προϊόντα που είναι ελληνικής προέλευσης σε ποσοστό 96%.
