Παρασκευή 14 Σεπτεμβρίου 2012

Η πρώτη τρανσέξουαλ δασκάλα στο Buenos Aires (video)


Η πρώτη τρανσέξουαλ δασκάλα στο Buenos Aires(VIDEO)
O José, δάσκαλος Δημοτικού, έφυγε για τις διακοπές του σκεπτόμενος πως πρέπει επιτέλους να κάνει κάτι για τον εαυτό του. Όταν επέστρεψε, είχε γίνει γυναίκα ονόματι Melissa.
Ενημέρωσε διευθυντές, καθηγητές, δασκάλους και γονείς, λέγοντας: "Έχω την υποχρέωση να είμαι συνεπής με τα βαθύτερα συναισθήματά μου που με οδηγούν να κάνω αυτό το βήμα στη ζωή μου, μια ζωή που δεν πρόκειται ποτέ να ζήσω στο έπακρο, αν δεν δείξω την ουσία της ύπαρξής μου. Και η ύπαρξή μου είναι βαθιά θηλυκή".
Έτσι η Μelissa έγινε η πρώτη τρανσέξουαλ δασκάλα του Buenos Aires.
Πριν κάνει την εγχείριση είχε ήδη αρχίσει να προετοιμάζει τα παιδιά, καθώς άρχισε να φορά φούστες, κοσμήματα, να μακραίνει και να βάφει τα νύχια της, ενώ λέπταινε τη φωνή της όσο ήταν δυνατό.
Όπως αναφέρει όλοι την αποδέχτηκαν - και στη δουλειά και στην οικογένειά της, ενώ δηλώνει περήφανη με την απόφασή της, η οποία μπορεί να ανοίξει το δρόμο και σε άλλες παρόμοιες υποθέσεις.

Πηγή:e-radio.gr