Σάββατο 15 Σεπτεμβρίου 2012

H συγκλονιστική εξομολόγηση Ελληνίδας πρωταγωνίστριας: Μου είπαν οι γιατροί και εδώ και στην Ελβετία ότι δεν μπορώ να κάνω παιδί


Μια συγκλονιστική εξομολόγηση Ελληνίδας ηθοποιού που συγκινεί. Πρόκειται για πασίγνωστη και με πολύ εντυπωσιακή εμφάνιση σταρ του ελληνικού κινηματογράφου, με πολλές επιτυχίες στο ενεργητικό της. Την έχουμε θαυμάσει, καμαρώσει και καταχειροκροτήσει πάμπολλες φορές. Το ταλέντο της είναι αδιαμφισβήτητο, η πορεία της στο χρόνο έχει στεφθεί με πολύ αγάπη από τον κόσμο, που σημαίνει ότι έχει λάβει το καλύτερο βραβείο!

Πρόκειται για την ηθοποιό Μάρω Κοντού η οποία σε συνέντευξή της που παραχώρησε στο περιοδικό Hello, εξομολογήθηκε τα συναισθήματά της την ώρα που ο γιατρός της αποκάλυψε, ότι δεν μπορούσε να κάνει παιδί. Συγκεκριμένα, δήλωσε:

«Δεν μπορούσα να κάνω παιδί. Το ήξερα αυτό από πολύ νέα. Ίσως με τα σημερινά δεδομένα να μπορούσε να τακτοποιηθεί το θέμα του παιδιού. Τότε όμως, όχι. Το είχα πάρει απόφαση και το είχα ξεκαθαρίσει μέσα μου. Δε με βασανίζει».

Στην ερώτηση για το αν σοκαρίστηκε, όταν το έμαθε, απάντησε:

«Στιγμιαία, θα έλεγα. Μου το είπαν και εδώ και στην Ελβετία, αλλά ίσως ο Ελβετός γιατρός να ήταν πολύ μάγκας καθώς μου είπε: Δεν θα κάνεις ποτέ σου παιδί. Εν αντιθέσει, δεν θα πάθεις ποτέ καρκίνο σε ότι αφορά τα γυναικολογικά. Τρίτον, θα είσαι πάντα νεότερη κατά δέκα χρόνια από τις συμμαθήτριές σου. Και τέταρτον, αν θέλεις ένα παιδί, τώρα αμέσως θα μεριμνήσω για να υιοθετήσεις.

Στην ηλικία που το έψαξα όμως το έκανα εγκεφαλικά. Δεν ήμουν ώριμη στα 22 μου για να γίνω μαμά. Ίσως για αυτό δεν με πείραξε. Ίσως και γιατί ο άντρας μου δεν είχε την ίδια άποψη, δεν τον ενδιέφεραν τα παιδιά. Έγινε μαγικά, το πήρα απόφαση και τελείωσε, όπως παίρνω απόφαση όλα τα πράγματα που είναι τετελεσμένα».

entertv.gr