Περισσότερες από 1,1 εκατομμύρια διαφημίσεις προβλήθηκαν στα πλαίσια της προεκλογικής εκστρατείας για τις προεδρικές εκλογές της... ερχόμενης Τρίτης, με τον απερχόμενο πρόεδρο, Μπαράκ Ομπάμα, να δαπανά τα περισσότερα χρήματα για να διαφημιστεί.
Σύμφωνα με μια ανάλυση του Wesleyan Media Project, το οποίο παρακολουθεί και συγκεντρώνει όλες τις διαφημίσεις των υποψηφίων στις ομοσπονδιακές και πολιτειακές εκλογές, στη φετινή προεκλογική εκστρατεία προβλήθηκαν οι περισσότερες πολιτικές διαφημίσεις από ποτέ άλλοτε. Μάλιστα, καταγράφεται αύξηση σχεδόν 40% σε σχέση με τις εκλογές του 2008.
Καθ' όλη την προεκλογική εκστρατεία, ο Ομπάμα προηγείται σε αριθμό διαφημίσεων.
Το επιτελείο του έχει χρηματοδοτήσει περίπου το 50% όλων των διαφημίσεων, ξεπερνώντας το επιτελείο του Ρόμνεϊ σε αναλογία 2,6 προς 1 όσον αφορά τις προβολές και τα χρήματα που δαπανήθηκαν. Ωστόσο, αν καταμετρηθούν όλες οι διαφημίσεις υπέρ του ενός ή του άλλου υποψηφίου, αυτές υπέρ του Ομπάμα είναι μόλις 50.000 περισσότερες από εκείνες υπέρ του Ρόμνεϊ.
Και αυτό γιατί ο Ρεπουμπλικάνος υποψήφιος βοηθήθηκε από 270.000 διαφημίσεις, το κόστος των οποίων κατέβαλαν διάφορες οργανώσεις όπως η επιτροπή πολιτικής δράσης Restore Our Future και οι επιτροπές υπέρ των φοροαπαλλαγών Crossroads GPS και Americans for Prosperity. Οι οργανώσεις αυτές χρηματοδότησαν το 51% των διαφημίσεων υπέρ του Ρόμνεϊ.
«Πρόκειται, μακράν, για τις περισσότερες διαφημίσεις που έχουμε δει ποτέ σε προεδρικές εκλογές», σημείωσε η Έρικα Φράνκλιν Φάουλερ, η συνδιευθύντρια του Wesleyan Media Project.
Η μελέτη αυτή βασίστηκε στην ανάλυση των διαφημίσεων που προβλήθηκαν από τις 11 Απριλίου μέχρι τις 29 Οκτωβρίου.
protothema.gr
Σύμφωνα με μια ανάλυση του Wesleyan Media Project, το οποίο παρακολουθεί και συγκεντρώνει όλες τις διαφημίσεις των υποψηφίων στις ομοσπονδιακές και πολιτειακές εκλογές, στη φετινή προεκλογική εκστρατεία προβλήθηκαν οι περισσότερες πολιτικές διαφημίσεις από ποτέ άλλοτε. Μάλιστα, καταγράφεται αύξηση σχεδόν 40% σε σχέση με τις εκλογές του 2008.
Καθ' όλη την προεκλογική εκστρατεία, ο Ομπάμα προηγείται σε αριθμό διαφημίσεων.
Το επιτελείο του έχει χρηματοδοτήσει περίπου το 50% όλων των διαφημίσεων, ξεπερνώντας το επιτελείο του Ρόμνεϊ σε αναλογία 2,6 προς 1 όσον αφορά τις προβολές και τα χρήματα που δαπανήθηκαν. Ωστόσο, αν καταμετρηθούν όλες οι διαφημίσεις υπέρ του ενός ή του άλλου υποψηφίου, αυτές υπέρ του Ομπάμα είναι μόλις 50.000 περισσότερες από εκείνες υπέρ του Ρόμνεϊ.
Και αυτό γιατί ο Ρεπουμπλικάνος υποψήφιος βοηθήθηκε από 270.000 διαφημίσεις, το κόστος των οποίων κατέβαλαν διάφορες οργανώσεις όπως η επιτροπή πολιτικής δράσης Restore Our Future και οι επιτροπές υπέρ των φοροαπαλλαγών Crossroads GPS και Americans for Prosperity. Οι οργανώσεις αυτές χρηματοδότησαν το 51% των διαφημίσεων υπέρ του Ρόμνεϊ.
«Πρόκειται, μακράν, για τις περισσότερες διαφημίσεις που έχουμε δει ποτέ σε προεδρικές εκλογές», σημείωσε η Έρικα Φράνκλιν Φάουλερ, η συνδιευθύντρια του Wesleyan Media Project.
Η μελέτη αυτή βασίστηκε στην ανάλυση των διαφημίσεων που προβλήθηκαν από τις 11 Απριλίου μέχρι τις 29 Οκτωβρίου.
protothema.gr