Τρίτη 17 Σεπτεμβρίου 2013

Σπανούλης: Ίσως χρειάζεται ξεσκαρτάρισμα η Εθνική



Ο ηγέτης της Εθνικής ομάδας, Βασίλης Σπανούλης, βγήκε μπροστά μετά την αποτυχία στο Ευρωμπάσκετ και τόνισε ότι φταίνε όλοι για την αποκλεισμό ενώ μίλησε για ξεσκαρτάρισμα ώστε να βρεθεί η σωστή χημεία.
Ο Βασίλης Σπανούλης ξεκαθάρισε ότι θα παρεμείνει πιστός στην Εθνική ομάδα αλλά θα πρέπει όλοι να αναλάβουν τις ευθύνες τους για τις συνεχόμενες αποτυχίες:

"Χάσαμε ένα μεγάλο μέρος της δύναμής μας στα παιχνίδια με την Ιταλία και τη Φινλανδία, είχαμε και τους τραυματισμούς. Όμως αυτό δεν αποτελεί δικαιολογία. Δεν καταφέραμε να αποδώσουμε σύμφωνα με τις δυνατότητες μας.

Αυτή η ομάδα έχει συνηθίσει να κάνει περήφανο τον κόσμο. Τα τελευταία δύο χρόνια δεν τα καταφέραμε. Πρέπει να πάρουμε όλοι τις ευθύνες μας. Σε αυτές τις περιπτώσεις τα πολλά λόγια είναι φτώχεια. Πρέπει να αναλάβουμε τις ευθύνες μας. Σίγουρα μας αποσυντόνισαν οι τραυματισμοί. Ο δικός μου, αργότερα του Λουκά Μαυροκεφαλίδη. Παίζαμε συνεχώς με χάπια και θεραπείες. Αυτό όμως δεν αποτελεί δικαιολογία. Ο πρωταθλητισμός τα έχει αυτά.

Το ταλέντο ίσως να μην φτάνει, ίσως να χρειάζεται καλύτερη χημεία. Η ομάδα ίσως χρειάζεται ξεσκαρτάρισμα, ένα φρεσκάρισμα. Δεν ξέρω. Στις αποτυχίες πρέπει να αναλαμβάνουμε τις ευθύνες μας. Σίγουρα υπάρχει απογοήτευση, γιατί δεν κάναμε περήφανο τον κόσμο μας. Δεν υπογράφεις συμβόλαιο με την επιτυχία. Πρέπει να δούμε τι φταίει και να γυρίσουμε πάλι εκεί που πρέπει.

Πρώτα πρέπει να ξεκαθαρίσουμε τι θα γίνει με την ομάδα. Εγώ θα είμαι πάντα πιστός, την αγαπώ αυτή την ομάδα. Αν βγάλω τώρα το παπούτσι μου θα δείτε πως είναι το πόδι μου, δεν μπαίνει καν το παπούτσι μου το έχω δέσει. Δεν έχω μάθει να κρύβομαι κι αυτό δεν αποτελεί δικαιολογία. Θέλω να δείξω ότι κάθε παιδί θα έκανε το ίδιο πράγμα. Αποτύχαμε. Δεν είχαμε τη σωστή χημεία, δεν παίξαμε την άμυνα που έπρεπε. Πρέπει να ηρεμήσουμε. Αυτήν την φανέλα όσο τη φοράμε θα την τιμάμε."

Πηγή: NewsIt