Τετάρτη 11 Σεπτεμβρίου 2013

Formula 1: O Massa ανακοίνωσε την αποχώρησή του από τη Ferrari



Μετά από οκτώ χρόνια ως επίσημος οδηγός της Ferrari, ο Felipe Massa αποχωρεί από τη Ferrari και ανοίγει το δρόμο για την επιστροφή του Kimi Raikkonen στο Maranello.

Ο Βραζιλιάνος οδηγός έκανε γνωστή την αποχώρησή του χθες το βράδυ με ανακοίνωση-δήλωση που έβγαλε στα social media.

«Από το 2014 δεν θα ανήκω στην ομάδα της Ferrari. Θα ήθελα να ευχαριστήσω την ομάδα μου για όλες τις απίστευτες στιγμές που έζησα σε αυτήν και για τις νίκες που μου έδωσαν την ευκαιρία να κατακτήσω. Επίσης θέλω να ευχαριστήσω τη σύζυγό μου και την οικογένεια μου, αλλά και τους σπόνσορες μου. Είχα πάντα από όλους την αμέριστη συμπαράσταση και βοήθεια. Στους επόμενους αγώνες ως τη λήξη του πρωταθλήματος δεν θα καταθέσω τα όπλα, αντίθετα θα πιέσω για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα. Για το 2014 δεν έχω ακόμη βρει ομάδα, αλλά θέλω να βρω μία που θα μου προσφέρει ανταγωνιστικό μονοθέσιο, ώστε να κερδίσω πολλούς ακόμα αγώνες αλλά και να διεκδικήσω παγκόσμιο τίτλο, πράγμα που παραμένει ο μεγάλος μου στόχος. Σας ευχαριστώ όλους», έγραψε ο Massa.

Ο Μassa ξεκίνησε την καριέρα του στην Formula 1 με τη Sauber το 2002. Το 2003 ήταν δοκιμαστής στη Ferrari για να επιστρέψει και πάλι στη Sauber το 2004 και 2005. Το 2006 οδήγησε για τη Ferrari δίπλα στον Michael Schumacher. Εκείνη τη χρονιά πανηγύρισε τα πρώτα του βάθρα και τις δύο πρώτες του νίκες (στα Grand Prix Τουρκίας, και Βραζιλίας).

Έχει λάβει μέρος σε 186 Grand Prix, έχοντας πανηγυρίσει 11 νίκες, 15 pole positions, 36 παρουσίες στο βάθρο, 14 ταχύτερους γύρους και 783 κερδισμένους βαθμούς. Κορυφαία στιγμή της καριέρας του ήταν το 2008 όταν στον αγώνα της πατρίδας του, όπου κέρδισε τον αγώνα μεν, αλλά έχασε τον τίτλο που διεκδικούσε από τον Lewis Hamilton που πλασαρίστηκε σε τέτοια θέση που πήρε τους βαθμούς που ήθελε και... τη μπουκιά μέσα από το στόμα του Massa.

Με την αποχώρηση του Βραζιλιάνου από τη Ferrari και επίσημα πλέον, ανοίγει ο δρόμος για την ανακοίνωση από το Maranello του αντικαταστάτη του, που μπορεί να γίνει ακόμα και σήμερα. Όπως είχαμε γράψει από την Κυριακή, o Kimi Raikkonen φέρεται ήδη να έχει υπογράψει συμβόλαιο με την Ferrari για το 2014.

Πηγή: NewsIt