Πέμπτη 31 Μαΐου 2012

Jennifer Lopez: «Προτεραιότητα μου είναι τα παιδιά»


Για τις προτεραιότητες της ως μητέρα αλλά και για το πώς αντιμετώπισε την περίοδο της εγκυμοσύνης της μίλησε σε πρόσφατη συνέντευξη της η Jennifer Lopez.


«Προτεραιότητα μου είναι πάντα τα παιδιά, όλα τα άλλα ακολουθούν. Αυτή είναι η δική μου φιλοσοφία. Κάνω ένα βήμα τη φορά. Αυτό κάνω και στην καριέρα μου. Εκτός από την οικογένεια μου, έχω υπέροχους ανθρώπους στη ζωή μου που με βοηθούν και στη δουλειά και στο σπίτι μου», λέει στο Ok και συνεχίζει: «Υπάρχουν βέβαια και οι ενοχές που νιώθει κάθε μητέρα, όταν το παιδί της, της λέει: 'Mαμα, μην πάς πάλι στη δουλειά'. Απλά κάνεις το καλύτερο που μπορείς και λες 'όχι' εκεί που πρέπει να πεις».

Όσο για το πώς βίωσε την εγκυμοσύνη της λέει: «Εγώ γέννησα με καισαρική και η αδερφή μου έξι μήνες μετά με φυσιολογικό τοκετό. Έχοντας τη δική μου εμπειρία και βλέποντας την αδελφή μου να γεννά φυσιολογικά, σκέφτηκα ότι λόγω της δικής μου περίπτωσης με τα δίδυμα, δεν πέρασα αυτό που περνάνε οι περισσότερες γυναίκες και αυτό μου φάνηκε μια χαρά», καταλήγει.

Πηγή:Gossiptv.gr