Πέμπτη 31 Μαΐου 2012

The Lady is a Vamp: Η αισθησιακή φωτογράφιση της Charlize Theron με την Kristen Stewart


Η Χιονάτη και η Κακιά Βασίλισσα, πιο σέξι από ποτέ... πόζαραν για μία αισθησιακή φωτογράφιση του περιοδικού Interview.

Μπορεί στην ταινία "Snow White and the Huntsman" η Χιονάτη να αγωνίζεται δυναμικά εναντίον της μοχθηρής μητριάς της, στην εν λόγω φωτογράφιση όμως, σίγουρα η Κακιά Βασίλισσα έπεισε τη θετή κόρη της να "εισχωρήσει στη σκοτεινή πλευρά".


Μπορεί η Charlize να περνάει την Kristen 14 ολόκληρα χρόνια, όμως στις συγκεκριμένες φωτογραφίες φαίνονται σχεδόν συνομήλικες.


Στη συνέντευξη του περιοδικού, η Charlize μίλησε για τον υιοθετημένο γιο της, Jackson.


Είπε πως "από πάντα ήξερα πως θέλω να αποκτήσω παιδιά. Δεν ένιωσα βέβαια το βιολογικό μου ρολόι να χτυπάει καθώς νομίζω ήξερα κατά βάθος πως θα υιοθετούσα".

"Δε σημαίνει αυτό βέβαια πως αν βρεθώ στις κατάλληλες συνθήκες δεν θα κάνω και δικά μου παιδιά" συνέχισε.
Εξήγησε πως "φροντίζω τον γιο μου σχεδόν μόνη μου, δεν έχω κάποια κοπέλα να με βοηθάει το βράδυ".
Η Kristen από την άλλη μίλησε με τα καλύτερα λόγια για την συμπρωταγωνίστριά της. Είπε πως η Charlize είναι μια γυναίκα που όταν μπαίνει σε ένα δωμάτιο, αυτό φωτίζεται με την παρουσία της. Τη χαρακτήρισε ως πραγματική σταρ του κινηματογράφου.

Πηγή: sarotiko