Τρίτη 12 Ιουνίου 2012

Χοντρός καυγάς Βορίδη - Τσαπανίδου: Λετε μπούρδες. Λέω ότι γουστάρω



Στην εκπομπή της Πόπης Τσαπανίδου «ΣΚΑΪ τώρα» ήταν καλεσμένος ο Μάκης Βορίδης και η Ζωή Κωνσταντοπούλου του ΣΥΡΙΖΑ. Oι δυο υποψήφιοι βουλευτές ήρθαν σε έντονη αντιπαράθεση και η Πόπη Τσαπανίδου επενέβη!

«Είναι δυνατόν να οδηγείτε το λαό σε τέτοια παραφροσύνη; Τι ακούμε πια!» είπε ο Μάκης Βορίδης στην Κωνσταντοπούλου και πρόσθεσε σε έντονο ύφος: «Κι εσείς δεν τους ελέγχετε! Έχουμε μπει σε μια διαδικασία απαράδεκτης ανοχής μιας τρομαχτικής μπουρδολογίας». Τότε «τα πήρε» η Πόπη Τσαπανίδου και τόνισε: «Θα μου επιτρέψετε να κάνω τη δουλειά μου; Και σας παρακαλώ χωρίς χαρακτηρισμούς! Δεν είναι μπουρδολογία!»

«Ο,τι θέλω θα λέω εγώ. Πιπέρι στο στόμα δεν μου βάζει κανένας» της ανταπάντησε ο Μάκης Βορίδης!

«Όχι στο τραπέζι εδώ. Και όχι τέτοιες ώρες!» δήλωσε η Τσαπανίδου!

Και απαντά ο Βορίδης: «Αφού με εγκαλείτε, να σας πω πως τα Μέσα έχετε μεγάλη ευθύνη για τις ώρες!» Η παρουσιάστρια έξω φρενών είπε: « Όχι δεν θα φορτωθώ το βάρος όλης της δημοσιογραφίας στην πλάτη μου. Σε αυτό το τραπέζι εδώ και πολύ καιρό κάνουμε συζητήσεις ωραίες! Ήρεμες! Με αρχή, μέση, τέλος!»

Πηγή: parapolitika