Ο Ζωρζ Πλασά δεν παρουσίασε πάντως συγκεκριμένους στόχους και νούμερα όσον αφορά το πολυαναμενόμενο σχέδιο αναδιάρθρωσης της Carrefour. Ερωτηθείς αν ο όμιλος έχει θέσει κάποιο συγκεκριμένο στόχο μείωσης των δαπανών του στην τριετία, είπε: «Όχι, τα σχέδια δράσης είναι καλύτερα από τους προϋπολογισμούς».
Πρόσθεσε μάλιστα ότι η διοίκηση δεν πρόκειται να δημοσιοποιήσει τις οικονομικές λεπτομέρειες του επιχειρησιακού της σχεδίου φέτος και πως οποιαδήποτε πρόοδος σημειωθεί θα αποτυπωθεί στα αποτελέσματα των επόμενων τριμήνων.
Η τοποθέτηση του Πλασά στη θέση του CEO τον περασμένο Μάιο είχε πυροδοτήσει ελπίδες ότι η Carrefour θα καταφέρει να ανακάμψει στις βασικές ευρωπαϊκές αγορές της, όπου η λειτουργία των υπερ-μάρκετ έχει δεχθεί σοβαρό πλήγμα.
Πηγή: Reuters