Δευτέρα 18 Φεβρουαρίου 2013

Λευτέρης Πανταζής: «Έχασα την φωνή μου απ’ το ΣΟΚ»

Κάθε μέρα και καλύτερα είναι ο Λευτέρης Πανταζής, που το άγχος, το στρες, η υπερκόπωση και μία γρίπη τον έστειλαν στο νοσοκομείο.

Όπως είπε ο τραγουδιστής στο περιοδικό «Λοιπόν» η Παναγία Σουμελά έκανε το θαύμα της και γλίτωσε το εγκεφαλικό στο παρά πέντε. Όμως το σοκ ήταν μεγάλο όταν κατάλαβε ότι έχει χάσει την φωνή του!

"Φοβήθηκα ότι θα χάσω την φωνή μου. Έμεινα στο νοσοκομείο πέντε μέρες. Ευτυχώς την έκτη μέρα επανήλθε η φωνή μου" είπε χαρακτηριστικά. Και πρόσθεσε:«Με προστάτεψε για δεύτερη φορά η Παναγία Σουμελά. Και παλιότερα που είχα πρόβλημα με προστάτεψε. Έκανε το θαύμα της, Μόλις βγήκα πήγα στην πρώτη εκκλησία και άναψα ένα κεράκι. Τώρα είμαι πολύ καλύτερα και κάθε μέρα ακόμα πιο καλά. Μάλιστα, ετοιμάζω και καινούργια δισκογραφική δουλειά».

Ο Λευτέρης Πανταζής απ' αυτή την περιπέτεια υγείας έμαθε: «Ότι πρώτα κοιτάμε τον Λευτέρη και άμα είναι καλά αυτός, όλοι όσοι είναι γύρω του θα περνάνε και αυτοί καλά. Τώρα βάζω πρώτα τον Λευτέρη, γιατί 35 χρόνια συνεχώς στην πίστα τον κούρασα πολύ. «Ήταν ένα κουδούνι από τον θεό» για να κοιτάξω λίγο και τον εαυτό μου».

Πηγή: gossiptv