Παρασκευή 13 Σεπτεμβρίου 2013

Δέσποινα Καμπούρη: Σέξυ και εντυπωσιακή φωτογράφηση με μαγιο!



H Δέσποινα Καμπούρη φοράει το μαγιό της και ποζάρει στον φωτογραφικό. Δεν έχει καμία ανασφάλεια για το κορμί της και γιατί να έχει άλλωστε αφού ακόμα και μετά από μία εγκυμοσύνη είναι σε άψογη φόρμα!

Μιλώντας στο περιοδικό Shape η δημοσιογράφος εξηγεί πως έχει καταφέρει να έχει αυτό το σώμα, αναφέρεται στα κιλά της εγκυμοσύνης και στο πως τα έχασε ενώ εξηγεί ακόμα την στροφή της καριέρας της στο ίντερνετ και την οικολογική ευαισθησία της.

/

Μπορείς να μας εξηγήσεις πώς γίνεται να έχεις αυτό το σώμα και να είσαι ήδη μαμά;
Κοίτα, δεν έχω πολύ καλό σώμα. Και μιλάω πολύ ειλικρινά. Νομίζω ότι μάλλον ξέρω να καλύπτω σωστά τις ατέλειές μου. Έχω καταλάβει ποια ρούχα μου ταιριάζουν και ποια όχι και έχω φροντίσει να καλύπτω πράγματα που δε μου αρέσουν.

Είσαι, όμως, πολύ fit...
Υπήρξα αθλήτρια για πάρα πολλά χρόνια. Με έχει σώσει η συντήρηση από τα χρόνια του αθλητισμού. Ήμουν αθλήτρια από τα 12 μέχρι τα 20 και έκανα δύο και τρεις προπονήσεις την ημέρα, έπαιζα βόλεϊ, και αυτό έχει βοηθήσει το μεταβολισμό μου.

Και τώρα;
Δε γυμνάζομαι από τότε που έγινα μαμά, δεν υπάρχει ελεύθερος χρόνος. Μόνο το καλοκαίρι, πλέον, παίζω beach volley, που είναι πολύ μεγάλη αγάπη για μένα.

/

Πώς προσέχεις τη διατροφή σου;
Έχω υπάρξει πολύ τυχερή, γιατί δε χρει­άστηκε ποτέ να πιεστώ όσον αφορά τη δι­ατροφή Δεν έχω κάνει ποτέ εξαντλητικές δίαιτες, το τι σημαίνει διατροφή το έμαθα τον τελευταίο χρόνο. Μέχρι τότε έτρωγα ό,τι πραγματικά μου άρεσε, ό,τι ήθελα».

Και μετά το παιδί;
Η κατάσταση αλλάζει με το που θα γεννή­σεις, υπάρχουν σημαντικές αλλαγές στο σώμα μιας γυναίκας, αλλά προσπαθώ να μην τρώω το βράδυ, αποφεύγω τα τηγανη­τά, τη ζάχαρη. Βέβαια, το γλυκό μου θα το φάω, απλώς προσέχω λίγο, όσο μπορώ».

Στην εγκυμοσύνη σου είχες κάνει κάτι για να χάσεις τα κιλά;
Είχα πάρει πάρα πολλά κιλά, πάνω από 20! Είχα σταματήσει να ζυγίζομαι γιατί είχα φρικάρει. Όταν πλησίαζε ο καιρός που θα γεννούσα και ήξερα ότι περισσότερα κιλά τα βάζει μια γυναίκα στο τέλος της εγκυμο­σύνης, είχα πει ότι δε θα ζυγιστώ άλλο.

/

Έκανες κάτι για να χάσεις τα κιλά; Πήγες σε διαιτολόγο;
Όχι, άρχισαν να φεύγουν σταδιακά μόνα τους. Σιγά σιγά. Θήλαζα κιόλας, οπότε νομίζω ότι αυτό με βοήθησε πολύ. Φυσικά και δε θα επανέλθεις 100%, είναι μεγάλος μύθος. Απλά μπορείς να ξαναγίνεις αδύνατη και εμφανίσιμη γυναίκα, σίγουρα όμως το σώμα δε θα γίνει ποτέ όπως ήταν πριν.

Πηγή: TLife