Πέμπτη 5 Απριλίου 2012

Στις 11 Απριλίου η σύνοδος των ΥΠΕΞ της G8

Η σύνοδος των υπουργών Εξωτερικών της G8 θα πραγματοποιηθεί στις 11 και 12 Απριλίου στην Ουάσινγκτον, αναφέρει σήμερα το υπουργείο Εξωτερικών σε ανακοίνωση του. Η σύνοδος θα πραγματοποιηθεί στο Μπλερ Χάους, την επίσημη κατοικία των εκλεκτών προσκεκλημένων της αμερικανικής κυβέρνησης, διευκρίνισε το Στέιτ Ντιπάρτμεντ. Ο Αμερικανός πρόεδρος, Μπαράκ Ομπάμα, θα φιλοξενήσει στη συνεχεία τη σύνοδο κορυφής της G8 στην κατοικία του στο Καμπ Ντέιβιντ (Μέριλαντ, Ανατολικά) στις 18 και 19 Μαΐου. www.kathimerini.gr με πληροφορίες από ΑΜΠΕ