Τετάρτη 4 Απριλίου 2012

Η Μαρία Παπανδρέου νέα πρόεδρος στο νοσοκομείο Κορίνθου

Ο κύκλος της Αμαλίας Σκέπερς στο νοσοκομείο Κορίνθου έκλεισε οριστικά πλέον. Η σύγκρουση της με το προσωπικό του νοσοκομείου και η προσωπική της στρατηγική την οδήγησε σε απομόνωση με αποτέλεσμα το υπουργείο Υγείας να εκτιμήσει ότι έχει διαταραχθεί η εύρυθμη λειτουργεία του Νοσοκομείου. Εποόμενο ήταν να προχωρήσει στην αντικάτασταση της. Νέα πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου του νοσοκομείου της Κορίνθου είναι η πρώην πολιτευτής με το ΠΑΣΟΚ κα. Μαρία Παπανδρέου. Εντός των ημερών θα τοποθετηθεί και επίσημα. korinthostv.blogspot.com