Παρασκευή 6 Απριλίου 2012

Τώρα τρέχουμε και δεν φτάνουμε...

Περίπου 12 τόννοι ραδιενεργού ύδατος διέρρευσαν από τον πυρηνικό σταθμό της Φουκουσίμα και ένα μέρος τους χύθηκε πιθανότατα στη θάλασσα, ανακοίνωσε σήμερα η διαχειρίστρια εταιρεία. Η ηλεκτρική εταιρεία Tokyo Electric Power (Tepco) εξήγησε ότι η διαρροή αυτή εντοπίστηκε το πρωί σε ένα σωλήνα που συνδέεται με μια προσωρινή εγκατάσταση απολύμανσης του ύδατος, όπου καθαρίζεται το νερό που χρησιμοποιείται για την ψύξη των αντιδραστήρων. Η Tepco τόνισε ότι το ραδιενεργό ύδωρ που διέρρευσε σήμερα είχε περάσει ένα μέρος της διαδικασίας καθαρισμού.