Παρασκευή 6 Απριλίου 2012

Καταγγελία στο ΣΕΕ για STAR

Σε καταγγελία στο Σώμα Επιθεώρησης Εργασίας κατά του STAR CHANNEL, προχώρησε η ΕΣΗΕΑ τονίζοντας πως υπάρχει μονομερή βλαπτική μεταβολή των συμβάσεων. Τετράωρη στάση εργασίας την Παρασκευή για τα ιδιωτικά τηλεοπτικά κανάλια. Η προσπάθεια της διοίκησης του τηλεοπτικού σταθμού STAR CHANNEL, να αλλάξει τις συμβάσεις εργασίας των εργαζομένων, δεν έμεινε αναπάντητη από την ΕΣΗΕΑ, η οποία κατήγγειλε σήμερα το γεγονός αυτό στο Σώμα Επιθεώρησης Εργασίας. Η επιστολή-καταγγελία της Ένωσης, έχει ως εξής: «Το Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΣΗΕΑ απέστειλε σήμερα στο Σώμα Επιθεώρησης Εργασίας την ακόλουθη επιστολή καταγγέλλοντας τον Τ/Σ «STAR CHANNEL»: «Κύριοι, Σας καταγγέλλουμε την ανώνυμη εταιρεία με την επωνυμία «ΝΕΑ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΑΕ» με διακριτικό τίτλο «STAR CHANNEL», που εδρεύει στην Κηφισιά Αττικής, οδός Βιλτανιώτη αρ. 36, που εκπροσωπείται νόμιμα, για μονομερή βλαπτική μεταβολή των όρων συμβάσεως εργασίας των δημοσιογράφων. Ειδικότερα, πληροφορηθήκαμε ότι επιχειρείται μονομερής βλαπτική μεταβολή των όρων των Συμβάσεων Εργασίας των (εσωτερικών) συντακτών, οι οποίοι από δεκαετία και πλέον εργάζονται στον ως άνω τηλεοπτικό σταθμό. Παρόλο που οι συγκεκριμένοι δημοσιογράφοι εργάζονται, όπως και όλοι οι συνάδελφοί τους στα λοιπά ΜΜΕ, επί 6ωρο από την ημέρα προσλήψεώς τους μέχρι σήμερα, τους ζητήθηκε να εργάζονται του λοιπού επί 8ωρο. Με την υπ’ αρ. πρωτ. 827/6-3-12 επιστολή μας προ τον Δ/ντή Προσωπικού του Τηλεοπτικού Σταθμού «STAR», κ. Ισίδωρο Παπαμιχάλη, διαμαρτυρηθήκαμε για την εν λόγω αντισυμβατική και μη νόμιμη ενέργεια αυτή και ζητήσαμε την εφαρμογή των όρων των συμβάσεων, όπως αυτοί μέχρι σήμερα ισχύουν, ωστόσο, παρότι πέρασε ικανό χρονικό διάστημα δεν έχει επέλθει άρση της μονομερούς βλαπτικής μεταβολής των όρων εργασίας των συναδέλφων μας, Επειδή οι πράξεις της καταγγελλόμενης εταιρείας παρεκκλίνουν από τα νόμιμα όρια ζητούμε να προχωρήσετε στις νόμιμες ενέργειες.» Στάση εργασίας στα ιδιωτικά τηλεοπτικά κανάλια «Τα Διοικητικά Συμβούλια της ΕΣΗΕΑ και της ΕΠΗΕΑ αποφάσισαν την κήρυξη στάσης εργασίας από τις 06.00 π.μ. έως τις 10.00 π.μ. την Παρασκευή, 6 Απριλίου 2012 όλων των δημοσιογράφων και των διοικητικών υπαλλήλων, που εργάζονται στους ιδιωτικούς τηλεοπτικούς σταθμούς. Η στάση εργασίας θα πραγματοποιηθεί σε ένδειξη διαμαρτυρίας για το συνεχιζόμενο κύμα απολύσεων και την άρνηση υπογραφής ΣΣΕ. Επίσης, η στάση εργασίας γίνεται σε ένδειξη συμπαράστασης προς τους συνάδελφους τεχνικούς τηλεόρασης, οι οποίοι απεργούν ζητώντας να αποσυρθεί η εργοδοσία από την προσβολή και την αμφισβήτηση της Δ.Α. 26/2011, που αφορά τους όρους αμοιβής και εργασίας των τεχνικών τηλεόρασης, οι οποίοι εργάζονται στους τηλεοπτικούς σταθμούς με εθνική εμβέλεια. Οι συνάδελφοι τεχνικοί ζητούν επίσης να αποσυρθούν αμέσως όλες οι μηνύσεις και οι αγωγές κατά των τεχνικών, που διεκδικούν τα δικαιώματά τους ή συνδικαλίζονται». Στάση εργασία στο ραδιοφωνικό σταθμό «Στο Κόκκινο» «Τα Διοικητικά Συμβούλια της ΕΣΗΕΑ και της ΕΠΗΕΑ μπροστά στην αδικαιολόγητη, παράνομη και αντισυμβατική καθυστέρηση στην καταβολή των δεδουλευμένων αποδοχών των εργαζομένων στο ραδιοφωνικό σταθμό «ΣΤΟ ΚΟΚΚΙΝΟ» αποφάσισαν την κήρυξη στάσης εργασίας για τους δημοσιογράφους και τους διοικητικούς υπαλλήλους, που εργάζονται στον ραδιοφωνικό σταθμό «ΣΤΟ ΚΟΚΚΙΝΟ» από τις 14.00 της Πέμπτης, 5 Απριλίου 2012 έως τις 06.00 το πρωί της Παρασκευής, 6 Απριλίου 2012. Οι Ενώσεις ζητούν: Την άμεση καταβολή των δεδουλευμένων και καθυστερούμενων οφειλών στους εργαζόμενους». Στάση εργασίας στην ΕΡΤ «Το Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΣΗΕΑ αποφάσισε την κήρυξη 4ωρης στάσης εργασίας από τις 12.00 το μεσημέρι έως τις 16.00 την Παρασκευή, 6 Απριλίου 2012 για τους δημοσιογράφους, που εργάζονται στην Ε.Ρ.Τ., προκειμένου να διεξαχθεί συνέλευση των συναδέλφων στην Ε.Ρ.Τ. και να αποφασίσουν τις μελλοντικές τους ενέργειες. Τα Διοικητικά Συμβούλια της ΕΣΗΕΑ, της ΕΠΗΕΑ και της ΕΤΗΠΤΑ, αντιμέτωπα με την κατάφωρα παράνομη, αντεργατική και καταχρηστική τακτική των «μηνιαίων εκκαθαρίσεων», που ακολουθεί ο όμιλος «ΠΗΓΑΣΟΣ», πραγματοποιώντας δύο ακόμη απολύσεις συναδέλφων, αποφάσισαν την κήρυξη 3ωρης στάσης εργασίας των δημοσιογράφων, διοικητικών υπαλλήλων και τεχνικών τύπου, που εργάζονται στην εφημερίδα «ΗΜΕΡΗΣΙΑ» και στην ιστοσελίδα «imerisia.gr» από τις 16.00 έως τις 19.00 την Πέμπτη, 5 Απριλίου 2012, προκειμένου να διεξαχθεί συνέλευση των εργαζομένων». ΠΗΓΗ: gazzetta.gr