Σάββατο 2 Ιουνίου 2012

Στα decks και πάλι ο... Σισέ


Πανικός επικράτησε σε γνωστό κλαμπ της Αθήνας

Σε...σε...σε...Σισέ... ξεσήκωσε! Μ' αυτό το σύνθημα οι θαμώνες γνωστού κλάμπ των νοτίων προαστίων της Αθήνας, ζητούσαν από τον διεθνή ποδοσφαιριστή να τους παρασύρει με τις μουσικές του επιλογές από τη θέση του D.J.

Ήρθε από το Παρίσι ειδικά για να παίξει μουσική σε ελληνικό κοινό.

πηγή: newsbeast.gr